2010年7月8日

Rhythm Of The Rain





Listen to the rhythm of the falling rain
Telling me just what a fool I've been
And let me cry in vain
And let me be along again **
The only girl I care about has gone away
Looking for a brand new start
But little does she knows that
When she left that day along with her
She took my heart *
Rain please tell me now
Does that seem fair
For her to steal my heart away
When she don't care
I can't love another
When my heart's somewhere far away
REPEAT *
Rain won't you tell her
That I love her so
Please ask the sun
To set her heart aglow
Rain in her heart
And let the love
We knew start to grow
REPEAT **
-------我是中英分隔線-------
那雨點落地的聲音
似乎譴責我竟然做了大傻瓜
但願這雨不要多事
讓我獨自哭個夠吧**
我唯一關心的女孩已經離開我
去找尋新的開始
而她卻不甚了解
在她走的那天
她把我的心也帶走了 *
雨啊 這樣公道嗎
她既然不在乎我的心
為何把它偷去
當我的心不在我的身邊的時候
叫我怎樣在去愛別人呢
雨阿 那麼你就告訴她吧
我多麼愛她
讓太陽在她心裡燃起火焰吧
讓她開始在心裡祈禱
讓我倆早已察覺的愛情
開始茁長吧

標籤: